Filtri

Customer Operation Specialist with Italian Language

12 novembre 2023
Henkel
Sondrio

At Henkel' you can build on a strong legacy and leading positions in both industrial and consumer businesses to reimagine and improve life every day. If you love challenging the status quo' join our community of 50'000 pioneers around the globe. The teams in our corporate functions enable the best in our dynamic businesses and in our people to maximize our company's potential. With our leading brands' our cutting-edge technologies and our disruptive solutions' you will have countless opportunities to explore new paths and develop your skills. Grow within our future-led businesses' our diverse and vibrant culture and find a place where you simply belong. All to leave your mark for more sustainable growth.Dare to make an impact? YOUR ROLE - Daily cooperation with colleagues from the Front-office' Sales and Key Account Management departments in the supported local country - Sales order entry management - Verifying the completeness and correctness of input data - Taking steps to ensure that customers receive their ordered goods in time and in desired quantity - Pricing related processes - Interaction with Customer service from respective countries in order to solve queries and issues related to customer Master Data - Quality check of maintained data in SAP database - Identification of potential activities for automation - This role is connected to specific project. YOUR SKILLS - Active knowledge of English and Italian language - Customer orientation' performance motivation - A self-starter who takes initiative - Ability to work independently and within a team - Accuracy' attention to detail and flexibility - Communication and interpersonal skills BENEFITS WE OFFER - 13th salary - Performance-based bonus up to 110% - Financial bonus for referring a suitable candidate from 500 to 1000 EUR gross - Meal contribution also during days off - Cafeteria benefit system - Henkel Shop - Henkel Kindergarten - Life Insurance - Health care package - Relocation bonus - 5 Sick days per year - Home Office possibility - Extra paid days...

Annunci simili

RECEPTIONIST - IMPIEGATO/A AMMINISTRATIVA

17 giugno 2025
JR Italy
Sondrio

cerca per struttura ricettiva situata a VERCEIA, UN/UNA RECEPTIONIST - IMPIEGATO/A AMMINISTRATIVO/A addetto/a alle attività di accoglienza, di... delle telefonate e della posta, accoglienza clienti e fornitori, supporto nella...

Addetto alla Segreteria di Direzione

18 giugno 2025
Costruzioni
Sondrio

Per importante azienda cliente operante nel settore costruzioni, Adecco Consultant è alla ricerca di un Addetto alla Segreteria di Direzione che... figura gestirà principalmente le seguenti attività in supporto alla Segreteria di...

IMPIEGATO/A AMMINISTRATIVO/A JUNIOR

20 giugno 2025
Maw
Sondrio

cercando per azienda cliente attiva nel settore pratiche automobilistiche un/a IMPIEGATO/A AMMINISTRATIVO/AJUNIOR a TIRANO.La figura si occuperà... commerciale.Requisiti richiesti:diploma di ragioneria;preferibile ma non vincolante...

RECEPTIONIST - IMPIEGATO/A AMMINISTRATIVA

20 giugno 2025
Maw
Sondrio

cerca per struttura ricettiva situata a VERCEIA, UN/UNA RECEPTIONIST - IMPIEGATO/A AMMINISTRATIVO/A addetto/a alle attività di accoglienza, di... gestione delle telefonate e della posta, accoglienza clienti e fornitori, supporto...

JUNIOR HR - CATEGORIA PROTETTA LG.68/99

19 giugno 2025
UMANA S.p.A.
Sondrio

JUNIOR HR - CATEGORIA PROTETTA LG.68/99 Offerte di lavoro | Sondrio | Filiali Umana Spa, assume per la propria filiale di MORBEGNO : n.1 JUNIOR HR -... filiale sarà di supporto alle attività di ricerca e selezione del personale: front...

HR - ADDETTO/A RISORSE UMANE

20 giugno 2025
Umana
Sondrio

 Dal 1997 nutriamo tutti i giorni la fiducia che le persone e le imprese ripongono su di noi, affiancandole nel loro sviluppo e sostenendo le loro... potenziamento della filiale di MORBEGNO! Posizione Aperta: Specialista in Risorse...

Logp

©Copyright Azulsen srl - P.IVA11819111003