Filtri

Croatian-speaking Team Lead for Foundever Romania - Relocation Package

31 ottobre 2023
Foundever Romania
Sondrio

Responsibilites: Apply a process of continuous review and proactive management of absenteeism and attrition for all Advisors in the team, ensuring return to work and exit interviews are completed. Continually review and monitor work performance of all Advisors against agreed KPI’s, instigating appropriate corrective action, using performance management tools, to manage any shortfall. Undertake formal quarterly performance reviews and 1:1 monthly meetings with each Advisor, ensuring objectives are continuously reviewed and linked to business KPI’s. Ensure Advisors are recognized and rewarded for outstanding achievements/performance in line with company mission and values. Provide clear direction and guidance to ensure consistent achievement of key performance metrics. Facilitate a culture of open and honest 2 way communication, ensuring key messages are cascaded to all team members, encouraging feedback and sharing of ideas and best practice. Maintain an environment which supports the spirit of teamwork, where Advisors are committed, loyal and take pride in working for the company, ensure actions from employee satisfaction survey are implemented and continuously reviewed. Coach, develop and motivate Advisors by providing the skills and knowledge to perform their job, together with opportunities for skills expansion and career development. Continuously monitor Advisor calls in line with CLOE, either via deskside or remote monitoring, across a sample of transaction types, ensuring performance metrics are consistently achieved. Ensure accurate and timely communication of any client/campaign issues to Operations Manager. Ensure appropriate actions are taken to improve client satisfaction survey scores. Implementation of the GOS processes. Ideal Candidate: Education: Preferable college degree or related work experience. Languages proficiency: native/ advanced level in Croatian. Experience: At least 6 months experience in the call center industry. Computer literate related to software and hardware. Skills: Impeccable di...

Annunci simili

operatore multiservizio

17 giugno 2025
JR Italy
Parma

Randstad Italia divisione Retailfoodcenter cerca per azienda leader nel settore della ristorazione commerciale operatori pluriservizio per il locale... reparti: sala, cucina, griglia, banco.MansioneSi offre contratto part time di 20h...

Operatore carrello elevatore

19 giugno 2025
Greci Industria Alimentare SPA
Parma

Hai esperienza con il muletto? Cerchi un lavoro stagionale serio, in un’azienda solida? Questa è la tua occasione!Periodo : dal 14 luglio a metà... nel ruolo di carrellista;Lavoro su turni :Lavoro nei week-end e nei...

operatore multiservizio

20 giugno 2025
Randstad Italia
Parma

MansioneRandstad Italia divisione Retailfoodcenter cerca per azienda leader nel settore della ristorazione commerciale operatori pluriservizio per il... dei seguenti reparti: sala, cucina, griglia, banco.CompetenzeSi offre contratto part...

benzinai

20 giugno 2025
Randstad Italia
Parma

MansioneRandstad Italia divisione Retailfoodcenter cerca un benzinaio per cliente leader della ristorazione, presso il locale di... inerenti all'attività nella stazione di servizio.CompetenzeSi offre contratto...

Addetto Vendita Mobile

20 giugno 2025
Conforama Italia S.p.a.
Parma

Cerchiamo venditori che abbiano voglia di entrare nel mondo Conforama con passione e intraprendenza.La risorsa si occuperà del processo di vendita... dei criteri espositivi per il posizionamento della merce.RequisitiDiploma,...

Addetto reparto gastronomia

20 giugno 2025
Randstad Italia
Parma

MansioneRandstad Italia divisione Retailfoodcenter cerca per importante cliente della Grande Distribuzione un addetto al reparto gastronomia per il... di gastronomia, salumi e formaggi.CompetenzeSi offre contratto Part time di 30h...

Logp

©Copyright Azulsen srl - P.IVA11819111003