Filtri

Customer Operation Specialist with Italian Language

12 novembre 2023
Henkel
Barletta

At Henkel' you can build on a strong legacy and leading positions in both industrial and consumer businesses to reimagine and improve life every day. If you love challenging the status quo' join our community of 50'000 pioneers around the globe. The teams in our corporate functions enable the best in our dynamic businesses and in our people to maximize our company's potential. With our leading brands' our cutting-edge technologies and our disruptive solutions' you will have countless opportunities to explore new paths and develop your skills. Grow within our future-led businesses' our diverse and vibrant culture and find a place where you simply belong. All to leave your mark for more sustainable growth. Dare to make an impact? YOUR ROLE - Daily cooperation with colleagues from the Front-office' Sales and Key Account Management departments in the supported local country - Sales order entry management - Verifying the completeness and correctness of input data - Taking steps to ensure that customers receive their ordered goods in time and in desired quantity - Pricing related processes - Interaction with Customer service from respective countries in order to solve queries and issues related to customer Master Data - Quality check of maintained data in SAP database - Identification of potential activities for automation - This role is connected to specific project. YOUR SKILLS - Active knowledge of English and Italian language - Customer orientation' performance motivation - A self-starter who takes initiative - Ability to work independently and within a team - Accuracy' attention to detail and flexibility - Communication and interpersonal skills BENEFITS WE OFFER - 13th salary - Performance-based bonus up to 110% - Financial bonus for referring a suitable candidate from 500 to 1000 EUR gross - Meal contribution also during days off - Cafeteria benefit system - Henkel Shop - Henkel Kindergarten - Life Insurance - Health care package - Relocation bonus - 5 Sick days per year - Home Office possibility - Extra paid day...

Annunci simili

Addetto/a front - back office part time

19 giugno 2025
IN.HR Agenzia per il lavoro S.r.l.
Barletta

Agenzia per il lavoro Spa, sede di Bari, ricerca per azienda cliente che si occupa di consulenza nel settore delle utenze un/una:ADDETTO/A FRONT - BACK OFFICE PART TIMELa risorsa che stiamo cercando sarà inserita in un team esistente, e...

CONSULENTE VENDITE AUTO NUOVE- CONTRATTO SUBORDINATO-BARLETTA

20 giugno 2025
Synergie Filiale di Bari
Barletta

Synergie Italia Agenzia per il lavoro Spa, per la filiale di Bari, ricerca per prestigiosa concessionaria operante nel settore automotive un / una... alla vendita di auto nuove e cura del clienteelaborazione preventivistipula...

CONSULENTE VENDITE AUTO NUOVE- CONTRATTO SUBORDINATO-BARLETTA

17 giugno 2025
JR Italy
Barletta

Job Description:CONSULENTE VENDITE AUTO NUOVE - CONTRATTO SUBORDINATOCompany Description:Synergie Italia Agenzia per il lavoro Spa, per la filiale di... prescelta si occuperà di:Gestione attività di front office e accoglienza...

Receptionist di Centro Odontoiatrico in

17 giugno 2025
Dentalpro
Barletta

Offerta di Lavoro: Receptionist di Centro Odontoiatrico in Apprendistato - Barletta DentalPro, il più grande gruppo odontoiatrico italiano con oltre... la clinica di Barletta. La risorsa si occuperà di: Gestione del front office e...

CONSULENTE VENDITE AUTO NUOVE- CONTRATTO SUBORDINATO-BARLETTA

18 giugno 2025
Synergie Italia S.p.a.
Barletta

Synergie Italia Agenzia per il lavoro Spa, per la filiale di Bari, ricerca per prestigiosa concessionaria operante nel settore automotive un / una... alla vendita di auto nuove e cura del clienteelaborazione preventivistipula...

CONSULENTE VENDITE AUTO NUOVE- CONTRATTO SUBORDINATO-BARLETTA

20 giugno 2025
Synergie Italia
Barletta

DESCRIZIONE AZIENDA Synergie Italia Agenzia per il lavoro Spa, per la filiale di Bari, ricerca per prestigiosa concessionaria operante nel settore... occuperà di: - gestione attività di front office e accoglienza clienti - consulenza...

Logp

©Copyright Azulsen srl - P.IVA11819111003